the north face winke
Uw boodschappenlijstje :
0 items   €0.00
Home ::  Verzenden & retouren

Verzenden & retouren


verzendingsovereenkomst

Wij bieden snelle verzending naar de hele wereld. Welkom bij het verzamelen van deze site en vertel uw vrienden en familie, veel winkelplezier!

1. Wanneer u een bestelling plaatst, ontvangt u onmiddellijk een orderbevestigingsbericht. Als u de bevestigingsmail niet ontvangt, neem dan onmiddellijk contact met ons op.

2. Bevestig uw verzendadres voordat u betaalt, u kunt het beste het telefoonnummer achterlaten om contact op te nemen. Geef een geldig e-mailadres op en controleer e-mails nadat u hebt gekocht voor bijgewerkte informatie.

3. Items worden over het algemeen verzonden binnen 12-24 uur nadat de betaling is geverifieerd (za & zo en de meeste nationale feestdagen uitgesloten).

4. We gebruiken meestal DHL, EMS, UPS of FedEx om uw artikelen rechtstreeks aan uw deur af te leveren, zorg ervoor dat u thuis bent wanneer het pakket aan uw deur is aangekomen.

5. Zodra we uw pakket hebben verzonden, sturen we u een trackingnummer zodra het beschikbaar is. De transittijd van een pakket duurt normaal gesproken 5 tot 10 werkdagen, afhankelijk van de bestemming, feestdagen en factoren waarover de posterijen geen controle hebben. Als er een beetje vertraging is, heb dan meer geduld. Heel erg bedankt voor je steun.

Exchange-beleid

1. We staan ​​alleen een volledige terugbetaling toe voor artikelen die door ons zijn veroorzaakt.

2. Wij accepteren ruilen voor een verkeerde maat of kleur binnen 10 dagen na de oorspronkelijke verzenddatum van de bestelling. Neem contact met ons op met uw bestel-ID en bestelgegevens die u zullen helpen. Feedback nu!

3. U moet contact met ons opnemen voordat u de artikelen terugstuurt, wij geven het juiste retouradres. Alle items die naar ons worden teruggestuurd, moeten in hun originele staat zijn i. e. niet gedragen, gewijzigd of gewassen, met alle tags bevestigd. Versleten of vuile items worden naar u teruggestuurd.

4. Wij dekken niet de verzendkosten van uitwisselingen, u bent verantwoordelijk voor de retourzending en voor de verzendkosten van verzending van de geruilde artikelen naar u terug. We raden u aan tracking en verzekering toe te voegen wanneer u artikelen naar ons verzendt voor uw eigen bescherming, omdat we niet verantwoordelijk kunnen zijn voor verloren zendingen. Verzend- en administratiekosten worden niet terugbetaald.

5. Stuur ons een trackingnummer als u het pakket terugstuurt.

Retourbeleid

1. We staan ​​alleen het retourneren toe voor artikelen die problemen hebben die door ons zijn veroorzaakt, hoop dat je het begrijpt.

2. U kunt uw producten voor een volledige terugbetaling (minus verzendkosten) retourneren als ze ongeopend en in een verkoopbare staat zijn naar het onderstaande adres.

3. E-mail ons met het retouradres voordat u de artikelen terugstuurt en laat ons weten welke producten u retourneert. Zorg ervoor dat de producten veilig en veilig zijn verpakt. Wij kunnen geen aansprakelijkheid aanvaarden voor goederen die tijdens het retourproces verloren of beschadigd raken. Daarom vragen we u om een ​​postcertificaat te vragen wanneer u producten per post retourneert. Zodra we de artikelen hebben ontvangen, wordt binnen 14 dagen een terugbetaling uitgevoerd.

4. Goederen moeten binnen 7 dagen na ontvangst ongedragen zijn en alle originele verpakking en etiketten bevatten. We crediteren uw oorspronkelijke betaalmethode, exclusief 20% heropslag- / verwerkingskosten, administratiekosten en verzendkosten van ons zijn niet restitueerbaar. Alle verzendkosten in verband met het retourneren van goederen vallen onder de verantwoordelijkheid van de consument.